KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA صحبت‌هاي جنجالي یورگن کلوپ عليه فيفا

صحبت‌هاي جنجالي یورگن کلوپ عليه فيفا

http://www.foxsportsasia.com/servlet/file/Juergen+Klopp,+head+coach+of+Dortmund.jpg?ITEM_ENT_ID=948788&ITEM_VERSION=1&COLLSPEC_ENT_ID=10

يورگن کلوپ که هميشه به «رک‌گويي» در بين مربيان مشهور است،‌ از اينکه فيفا به طور غير مستقيم از سوئيس جانبداري کرده و تيم ملي اين کشور را در سيد يک قرار داده، ناراحت است.

وي شب گذشته پس از آنکه تيمش در دور سوم جام حذفي آلمان (د.اف.ب پوکال) 2 بر صفر زاربروکن دسته سومي را شکست داد، ابتدا در مورد اين بازي نظرش را گفت اما بعد از آن حتي در مورد موضوعات ديگر از جمله جام جهاني و گروه‌بندي بازي‌هاي برزيل که سال آينده برگزار مي‌شود و قرعه‌کشي آن که جمعه‌شب انجام مي‌گيرد، حرف‌هاي جنجالي زد.

*متلک تند به فيفا

کلوپ در اين مورد ابتدا به فيفا به خاطر آنکه محل سازماني‌اش در زوريخ سوئيس است و رياست آن برعهده سپ بلاتر،‌ افسر بازنشسته 78 ساله ارتش سوئيس است، متلک تندي انداخته است.

وي با لحن تمسخرآميزي گفت: آنقدر قوانين‌ را تغيير دادند تا سوئيس به سيد يک برسد. انگار قرار است مسابقات ورزشي را در آلپ سوئيس برگزار کنند.

به اعتقاد اين مربي در فيفا با توجه به بحث مليت رئيس‌اش و محل سازماني خود، به نحوي غير مستقيم تيم ملي سوئيس بي‌افتخار را در رديف بزرگاني همچون برزيل يا آلمان که قهرماني‌هاي متعددي در جام جهاني دارند، قرار داده است.

اين اظهارات در حالي از سوي مربي نوگرا و صاحب سبک ژرمني عنوان شد که تيم سوئيس به خاطر قرار گرفتن در رتبه 7 رنکينگ جهاني جاي گرفته است.

*جاي ايتاليا،‌ فرانسه و انگليس سيد 4 نيست

مربي آلماني با متلکي که به فيفا انداخت، ‌در واقع عنوان کرد قدرت‌هاي سنتي و بزرگي مثل ايتاليا،‌ فرانسه يا انگليس نبايد در سيد 4 قرار مي‌گرفتند.

به اعتقاد اين مربي اين تيم‌ها داراي سابقه قهرماني در جام جهاني هستند و فدراسيون جهاني نبايد براساس رنکينگ آنان را در سيد 4 قرار مي‌داد. بلکه به جاي سوئيس در کنار برزيل و آلمان در سيد يک جاي مي‌گرفتند.

*عدم تماشاي مراسم

يک بخش ديگر از حرف‌هاي جنجالي مربي دورتموندي‌ها نيز در ارتباط با مراسم قرعه‌کشي بود که از ساعت 19 (به وقت تهران) در برزيل آغاز مي‌شود.

همان مراسمي که نمايندگان تيم ملي ايران از جمله کارلوس کي‌روش به خاطر حضور تيم کشورمان در آن، حاضر هستند. کلوپ در اين باره اظهار داشت علاقه‌اي به تماشاي مراسم ندارد و بعد از طريق اخبار در جريان گروه‌‌بندي‌ها قرار خواهد گرفت.

مربي 46 ساله گفت: علاقه‌اي ندارم بنشينم و مراسم قرعه‌کشي را تماشا کنم. من حتي قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اروپا را که خودم با دورتموند در آن حضور دارم، را تماشا نمي‌کنم چه برسد به جام جهاني.

وي افزود: بعدا خودم از طريق رسانه‌ها خبر دار مي‌شوم که کدام تيم با ديگري همگروه شده است.

*يک متلک ديگر

کلوپ وقتي به اين‌بخش از صحبت خود رسيد، باز به فيفا طعنه زد. او اظهار داشت: خيلي قشنگ است که فيفا قرعه‌کشي را به صورت مراسم غول تماشايي در مي‌آورد اما اين سازمان خيلي راحت مي‌توانست قرعه‌کشي کند و به بعد نتيجه را به فدراسيون‌ها اطلاع دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: یورگن کلوپ, سرمربی دورتمند, صحبت های جنجالی کلوپ, علیه فیفا و بلاتر, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )